Ce se întâmplă cu voucherul „Rabla pentru electrocasnice”, dacă nu ați reușit să-l utilizați în perioada de valabilitate a primei sesiuni?
Dacă din anumite motive nu ați reușit să utilizați voucherul pentru achiziționarea unui aparat electrocasnic, veți fi automat inclus în următoarea sesiune de vouchere.
În sesiunea următoare vor fi incluși beneficiarii sesiunilor care sunt în curs de derulare:
Sesiunea Lămpi LED, desfășurată în perioada 15.11.2023 – 03.12.2023;
Sesiunea Electrocasnice, desfășurată în perioada 23.11.2023 – 03.12.2023.
Această sesiune suplimentară va permite familiilor care nu au cunoscut cum să-l utilizeze, să beneficieze în continuare de avantajele programului.
Concomitent, magazinele partenere își suplinesc stocurile pentru a face față cererii din partea tuturor beneficiarilor.
Astfel, ne asigurăm că mai multe familii vulnerabile vor simți beneficiile programului „Rabla pentru electrocasnice”, care este implementat pentru prima dată în Republica Moldova.
Beneficiarii de vouchere vor fi notificați prin SMS și e-mail cu privire la data exactă de începere a sesiunii noi, astfel încât să-și poată planifica achiziția cu ușurință.
Pentru întrebări, nu ezitați să ne contactați la:
0 800 55 005
info@ecovoucher.md
ecouvoucher.md