În procesul său de optimizare continuă, Operatorul Sistemului de Transport al Energiei Electrice, Î.S. „Moldelectrica”, a lansat astăzi un serviciu de call center extins, pentru a fi mai aproape de participanții actuali și potențiali de pe piața energiei electrice. Acest serviciu oferă o gamă largă de informații primare și asistență specializată pentru serviciile oferite de OST.
Această extindere permite clasificarea precisă a apelanților, extinzând astfel accesul la informații și facilitând suportul call center. Astfel, fiecare client poate interacționa mai eficient și mai adaptat la nevoile sale specifice.
Serviciul este disponibil pentru consultanță pe piața angro în intervalul 08:00-20:00, asistență pentru racordarea la rețeaua electrică între orele 08:00 și 17:00, de luni până vineri, și coordonare pentru tranzacții transfrontaliere de energie electrică non-stop.
Aceste îmbunătățiri aduc o valoare semnificativă în relația Moldelectrica cu clienții săi, consolidând capacitatea de a oferi sprijin adaptat nevoilor individuale. În primul trimestru al anului 2024, platforma de suport helpdesk a înregistrat peste 400 de apeluri referitoare la serviciile oferite de Moldelectrica.
Pentru întrebări suplimentare sau asistență, clienții sunt încurajați să contacteze call center-ul la numărul de telefon +37368 230 130 sau prin e-mail la helpdesk@moldelectrica.md. Implementarea serviciului este realizată în parteneriat cu un operator de telefonie mobilă din țară, utilizând cele mai recente tehnologii din domeniu.