Cercetătorii italieni au comparat eficiența autobuzelor pe bază de hidrogen și a autobuzelor electrice în nordul Italiei, iar DNV a emis orientări pentru autentificarea afirmațiilor privind caracteristicile hidrogenului și amoniacului regenerabil cu emisii reduse de carbon. Eurac Research a examinat date de la 21 de autobuze electrice cu pile de combustie și autobuze electrice cu baterii din Italia, analizând eficiența, consumul, sensibilitatea la temperatură, distanțele și costurile. Echipa a descoperit că modelul Solaris Urbino 12 FCEB a parcurs cea mai mare distanță, de 300 km, urmat de Solaris Urbino 12 Electric BEB, cu 279 km, Mercedes O530 Citaro FCEB, cu 271 km, și Solaris Urbino 18 Electric BEB, cu 215 km. Eficiența rezervorului la roată (TTW) a autobuzelor pe hidrogen este mai mică decât cea a autobuzelor electrice cu baterii, ceea ce indică o variație mai mare a consumului pentru BEB.
DNV a publicat Specificația de servicii DNV-SE-0654, care prezintă procedurile de verificare a declarațiilor privind hidrogenul și amoniacul cu emisii reduse de carbon. Noul serviciu al DNV, cu sediul la Oslo, ajută producătorii de hidrogen să documenteze conformitatea pentru a asigura transparența și credibilitatea declarațiilor. Serviciul oferă o validare bazată pe atribute specifice.
Guvernul malaezian a propus construirea a trei centre de hidrogen cu emisii reduse de dioxid de carbon în statul Sarawak până în 2027. Aceste centre vor include o uzină de producție de hidrogen verde în Kuching până în 2025 și două uzine în Bintulu până în 2027 pentru export. Inginerul electric principal Dinesh Manoharan a declarat că Malaezia își propune să elimine treptat hidrogenul gri până în 2050, producând până la 2,5 Mtpa de hidrogen verde din surse regenerabile, vizând adoptarea hidrogenului în 5% din vehiculele grele până în 2050. Worley a colaborat cu Universitatea Princeton pentru a concepe un plan de acțiune în 10 puncte pentru sectorul hidrogenului regenerabil în Europa. Adoptarea pe scară largă a acestui plan ar putea reduce cu 40% timpii de livrare, menținând în același timp investițiile disciplinate. Planul prevede creșterea capacității globale de fabricare a electrolizatorilor, adăugarea de capacități eoliene offshore și creșterea capacității de desalinizare pentru a atinge obiectivul UE de a produce 10 MTPA de hidrogen din surse regenerabile până în 2030.
Enoah a raportat achiziționarea a 101 electrolizoare AEM EL 4.0 de la Enapter, care urmează să fie livrate între T3 2023 și T1 2024. Achiziția este în concordanță cu expertiza companiei în producerea de pile de combustie și sisteme de electroliză pentru aplicații Power-to-Power.
Siemens Energy a încheiat un parteneriat cu Wien Energie, RheinEnergie și Verbund pentru a testa amestecul de hidrogen în turbinele cu gaz la centrala de cogenerare Donaustadt a Wien Energie. Testul, care a început la jumătatea lunii iulie, a adăugat până la 15% din volumul de hidrogen la funcționarea turbinelor cu gaz, demonstrând succesele inițiale în ceea ce privește îmbunătățirea eficienței, după cum a transmis Wien Energie.